Jak się zgłosić?

 

Strona główna Jak się zgłosić Co dalej FAQ Harmonogram Formularze Filmy i zdjęcia Regulamin Kontakt

Bardzo ważne

Wszelkie pytania odnośnie zgłoszeń proszę kierować mailowo absolutorium@put.poznan.pl, a nie telefonicznie czy osobiście w biurze UCK.

UWAGA!!! 

Prosimy wysłać tylko JEDNO zgłoszenie, każdy formularz jest weryfikowany ręcznie i potwierdzenia są wysyłane przez pracownika UCK. Ponieważ zgłoszeń jest dużo prosimy o cierpliwość – każdy, kto się poprawnie zarejestrował, dostanie potwierdzenie.

Prosimy sprawdzać folder SPAM, bo zdarza się, że nasze potwierdzenia tam trafiają.

Co zrobić?

Aby wziąć udział w absolutorium należy być studentem  II stopnia Politechniki Poznańskiej, być na liście studentów w dziekanacie, wpłacić środki na podane niżej konto oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy (zakładka Formularze), który jest przyporządkowany do danego Wydziału. Wszystkie pola są obowiązkowe.

Gdzie i jak wpłacić?

Poniżej znajduje się wzór druku wpłaty. Pieniądze należy przelać na konto. Wszystkie niezbędne dane, dotyczące przelewu znajdują się we wzorze.

Towarzystwo „Poligrodzianie”
ul. Łanowa 18
62-081 Przeźmierowo

Nr konta: 39 1540 1056 2001 8312 9885 0001

w tytule przelewu proszę wpisać: Absolutorium PP 2017 – imię nazwisko – wydział- nr albumu – tel. kontaktowy

w miejscu wydział proszę wpisać skrót według poniższego wzoru:

Jakie zdjęcie?

W formularzu znajduje się miejsce, gdzie można załadować zdjęcie do tablo. Zdjęcie powinno być o rozmiarach 400×600 pikseli i o rozdzielczości 300 dpi. Zdjęcia można przygotować w darmowych programach typu: Picasa, czy IrfanView. Rozmiar jednego pliku nie może przekraczać 500 kB.

Jak nazwać zdjęcie i kopię druku wpłaty?

Oto wzór jak należy nazywać wyżej wymienione pliki:
zdjęcie do tableau (BEZ POLSKICH ZNAKÓW!): nazwisko_imię_f.jpg
kopia druku wpłaty*: nazwisko_imię_d.pdf lub nazwisko_imię_d.jpg
* – może być wyciąg pdf z konta elektronicznego

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny w zakładce Formularze.

Co dalej?

Po rejestracji w systemie i weryfikacji danych otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia na podany w formularzu adres e-mail. Tam też znajdą się informacje dotyczące uroczystości absolutoryjnej.

Ważne

  1. Dokonanie wpłaty na konto jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych związanych z organizacją uroczystości.
  2. Osoba, która wpłaciła pieniądze na konto, a nie wypełniła formularza nie będzie mogła przystąpić do uroczystości.
  3. Po weryfikacji rejestracji i wpłaty, otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem przyjęcia rejestracji. Czas oczekiwania na tego maila wynosi około 15 dni roboczych. Może on ulec zmianie w zależności od ilość przyjętych zgłoszeń. Osobę, która poprawnie wypełniła formularz wraz z załącznikami, a nie otrzymała maila potwierdzającego przyjęcie formularza w ciągu 15 dni roboczych, prosimy o skontaktowanie się z Uczelnianym Centrum Kultury w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
  4. Efektem niedostosowania się do instrukcji znajdujących się na stronie www.absolutorium.put.poznan.pl, może być nieprzystąpienie do uroczystości.
  5. Za jakość zdjęcia w tableau odpowiada osoba zgłaszająca się. Jeśli przesłane zdjęcie nie będzie spełniać wymagań dotyczących jakości wówczas fotografia w wydrukowanym tableau może być niewyraźna, rozmazana itp.
  6. Jeśli po wysłaniu formularza na stronie nie pojawi się komunikat o wysłaniu formularza, oznacza to najprawdopodobniej, że jeden z załączników jest za duży.
  7. Zmiana tytułu naukowego na inny niż został wpisany podczas uzupełniania formularza nie jest możliwa.